Friday 20 May 2016

Idea Deko: Eh Cantik Pulak Dinding Hitam..


salam & hye..

tadi pegi makan lunch kat kedai ni. kedai makan featuring kedai roti+kek. lama tak masuk sini. sebelum2 ni design kedai ni ala2 english style. dinding kaler putih. kabinet, meja makan, kosi sume laa kaler putih. tapi harini datang nampak lain giler kedai ni. dari luar dah terdetik, eh smart pulak kedai ni kaler hitam combine dgn signboard kedai warna putih. bila dah kat depan pintu baru perasan yang kedai ni dah tukar kaler. all in black! bold!

bila masuk je dalam terus rasa waaaaaaaaaaaaahhhhhh.......

tak penah2 aku pegi memana tempat dok kemaruk amik gambo sana sini. tapi dalam kedai ni tetiba terasa nak ambik gambo plak. lagi2 lampu gantung dia. lawa dow!

jom arr aku share sket gambo yang aku dah amik.




lampu gantung ni nampak stylo kat mata aku.



 amik lagi gambo lampu manyak2



 lorong dalam kedai. walaupun dinding hitam legam tapi bila pandai di-deko memang ohsem jadiknya.



 eh ter-zoom roti pulak! (^_^)



 pintu masuk. aku dari dulu memang aim pintu umah cenggini. smart wooo... nampak mewah dgn konsep english. pintu kaler hitam dgn pemegang pintu saiz giant warna keemasan. walllahhh! dapat berangan pun jadik laaaa...



 lagi deko kedai



 serve sudu+garpu+pisau+tisu dalam kole tin. 



 makanan with view kedai kat belakang



makanan sahaja. hihih!


memang betullah kata orang..
hitam tu menawan..


k, bai!

1 comment:

  1. mmg tgh 'in' kan skg, warna hitam...
    mmg elegan..
    eija pun dh tukar kelabu, tu yg nampak elegan ja umh U.. :)

    ReplyDelete